A megbízás: márkaépítés
Kiss Jenő nemzetközi szinten is eredményes testépítő (https://en.wikipedia.org/wiki/Jeno_Kiss).
Versenykarrierje lezárulásával szerette volna személyes hírnevét saját márka építésében kamatoztatni. Első körben egy testépítőket megcélzó étrend-kiegészítőket forgalmazó üzlet létrehozása volt a cél, ahol az idő haladtával mind több saját-márkás termék forgalmazását is tervezik. Ezek jellemzően élelmiszerek, illetve ruházati cikkek lesznek. Ennek megfelelően először három logót kellett terveznünk: Kiss Jenő STORE, JencyFOOD és JencyWEAR.
A megrendelő iránymutatása a következő volt: nagyon tetszik neki az 50-es, 60-as évek amerikai roadsign látványvilága, a roadhouse-ok és a nagyvárosok közösségi belső tereinek hangulata. Ezt szerette volna ötvözni a testépítés modern, technicista világával. Ezt a hangulatot szerette volna megjeleníteni az üzletben is, melynek belsőépítészeti munkáit is ránk bízta.
Útkeresés, kreatív koncepció kidolgozása
A feladat a kor tanulmányozásával kezdődött, régi fényképek, plakátok, képregények inspiráltak minket, a korabeli tipográfia, és elsősorban az űrkorszak optimista hangulata, az amerikai álom zenitje, a self-made man ideája, aminek Kiss Jenő igazán kiváló példáját adja. Kitartó munkával elérheted a célodat. Kiss Jenő és a kor ugyanazt üzeni, ettől lesz hiteles a logó kommunikációja.
Retró amerikai hangulat
Logótervezés
Mivel Kiss Jenő a testépítő szcénában ikonikus figura, arra gondoltunk, hogy ez az ikon mindenképpen jelenjen meg a logóban is. Van Jenőnek egy jellegzetes képe, ezt redukáltuk monokróm fény-árnyék alakzattá, mely így is megőrizte identitását, könnyen és egyértelműen azonosítható. Ráadásul harmonizál a kor ikonjaival: egy superman, ugye.
Logótervezés
A logó mint dekoráció
A logónak alkalmasnak kellett lennie különféle felületeken való megjelenésre, nem csak arculati nyomtatványokon, hanem a termékeken, a belső térben és különösen az üzlet homlokzaton, ahova a megrendelő technikai megvalósításában is az amerikai roadsign-okra emlékeztető módon szerette volna elhelyezni a logót.
A Kiss Jenő Store látványterve
Termékcsomagolás tervezés
A tervek szerint egyre bővülő termékpaletta első tagja egy exkluzív lekvárcsalád, mely jelenleg három ízben már kapható. Itt a termék, jellegének megfelelően, illetve tekintetbe véve, hogy a vásárlók inkább a fitneszrajongó, tudatosan táplálkozó nők közül kerülnek ki, lágyabb megjelenést kapott. Következő termékük egy 4+1 kiszerelésű proteinszelet, mely már szintén kapható.
Gyártás, kivitelezés
Az arculati nyomtatványok, az üzlet grafikai elemei, a termékcsomagolások és reklámajándékok, a dekorációs munkák mind cégcsoportunk gondozásában készültek, illetve kerültek kihelyezésre.
Visszajelzés
“Hogy mitől jó egy kreatív csapat? Attól, hogy megvalósítják az elképzeléseimet pontosan úgy, ahogyan azokat megálmodtam. A BolkoDesign-nál a srácok egyszerűen mindenben otthon vannak és profik módjára, flottul, pontosan, precízen teszik a dolgukat. Köszönöm Nektek!”