5 ok, amiért jó szakértőre bízni a weboldalad

Egyre több eszköz van ma már arra, hogy bárki tudjon weboldalt készíteni egy WYSIWYG alkalmazás segítségével – szinte ingyen! Miért mondom mégis azt, hogy jobban jársz egy profival? Mert a weboldalad külleme csak egy dolog, a háttérben még sok egyébben is segíthet… mutatok rögtön 5 dolgot, ami elengedhetetlen a vállalkozásodhoz! A kenyeret mindig otthon sütöd? […]

Futóversenyt szervezel? 7 tipp, hogyan legyen több neveződ!

Minden rendezvénynek az a célja, hogy lehetőleg minél többen részt vegyenek rajta, egy futóversenynél viszont különösen fontos, hogy a lehető legtöbb nevezője legyen. A mai cikkben mutatunk 7 dolgot, ami segíthet a futóverseny népszerűsítésében. 1. Legyen egy koncepciód Önmagában az, hogy meghirdetsz egy futóversenyt, nem annyira vonzó, hiszen lassan már minden hétvégére jut egy. Rendezvényt […]

3D grafikai tervezés

Napi szinten érkeznek hozzánk újabb és újabb kérések, amik gyakran arra is jó lehetőségek, hogy szakmailag fejlődhessünk. Mi örömmel vállaljuk a kihívást, és mindent megteszünk, hogy ügyfeleink különleges kérései megvalósulhassanak. Először minden kérésnél megvizsgáljuk, hogy valóban meg tudjuk-e úgy oldani, hogy végeredményként igényes, értékes anyag jöhessen létre. A következő kérésnél is ezzel kezdtük, s némi tájékozódás […]

Reklámügynökséget keresel? Erre számíts, ha minket választasz!

A vállalkozások egyre nagyobb számban vannak jelen a piacon, és ebben a kiélezett versenyben korántsem mindegy, hogy mennyire hozza a cég a várt eredményeket. Mindegy, hogy a nagyobb forgalom a cél, vagy szeretnél egy barátságosabb arculatot kialakítani, reklámügynökségünk komplex szolgáltatásokkal áll rendelkezésre. Idő és pénz: a két legfontosabb tényező Az idő pénz. – szokták mondani, […]

Termékfotózás hatékony folyamata

Hogyan legyünk hatékonyak egy termékfotózáson? Nagy kihívás minden fotózás során, hogy betartsuk a megadott időkorlátokat. Ezek az időkorlátok nem csak a határidők miatt fontosak, hanem amiatt is, hogy az ügynökség is tartsa azokat a pénzügyi, óradíjban meghatározott kereteket, amikre a projekt ki van írva. Elsőre ez úgy hallatszik, hogy ez elsősorban amiatt égető tényező, hogy […]

Arculattervezés: a céges image alakításának módja

Az első benyomás, a másokban kialakuló kép kiemelt jelentőséggel bír magánszemélyként. Társas kapcsolataink és egész megítélésünk múlhat azon, hogy mit mutatunk magunkból másoknak, hogyan kommunikáljuk le a helyzeteket. Nincs ez másként akkor sem, ha a vállalati arculat kialakítása a cél. Az arculattervezés iránt valós igény mutatkozik napjainkban, hiszen profik segítségével sorra vehetőek azok a területek, […]

Logótervezés 5 lépésben

A cég arculatának kialakításakor fontos szerep jut a logó megtervezésének. Mivel ez minden piaci megjelenéskor jól látható lesz, ezért korántsem mindegy, hogy milyen képet festünk ezzel a cégről. A megfelelő logó előremozdíthatja a márkát a siker útján és arra pillantva azonnal felismerhetővé válik a cég és az általa kínáltak. Ennek megfelelően a logó megtervezése egy […]

Mire számíts, ha egy kreatív ügynökséggel dolgozol együtt?

Az új trendek, a kreatív, ötletes megoldások a marketing világában nélkülözhetetlenek manapság. Ha szeretnéd megszólítani termékeid, szolgáltatásaid célcsoportját, akkor többre lesz szükséged, mint pusztán a hagyományos reklámozás alapelveire. Az igazán ütős megoldások azok, amelyek közelebb vihetnek az elérni kívánt eredményekhez. Az átütő sikerek és a robbanásszerű népszerűség azonban megkövetelik a lendületes, friss ötleteket, melyeket csak […]

Kiadványtervezés a céges arculat építésének szolgálatában

Ha valaki a kezébe vesz egy kiadványt, akkor hajlamos arról véleményt alkotni az érintett cégről. Nem véletlen tehát, hogy a vállalkozás arculata is múlhat azon, hogy az olvasó tetszését mennyire nyeri el egy-egy kiadvány. E tekintetben a kiadványszerkesztés kiemelt jelentőséggel bír a piaci sikerek és a folyamatos növekedés érdekében. Egy rosszul összeállított, áttekinthetetlen, nem megfelelően […]

Termékfotózás? Stylist!

Feltűnt számunkra, hogy sok esetben az ügyfelek, pusztán a spórolás és a keretek szigorú betartása végett hajlamosak elhagyni a termékfotózások fő alapkövét, a stylist bevonását. Ez egy nagy hiba, hiszen ő készíti el azt az alap kompozíciót, amit érdemes a fotózás által a célközönség elé tárni. Ez különösen akkor jelenthet problémát, hogy ha a képek […]