fbpx

Termékfotózás hatékony folyamata

Hogyan legyünk hatékonyak egy termékfotózáson? Nagy kihívás minden fotózás során, hogy betartsuk a megadott időkorlátokat. Ezek az időkorlátok nem csak a határidők miatt fontosak, hanem amiatt is, hogy az ügynökség is tartsa azokat a pénzügyi, óradíjban meghatározott kereteket, amikre a projekt ki van írva. Elsőre ez úgy hallatszik, hogy ez elsősorban amiatt égető tényező, hogy […]

Arculattervezés: a céges image alakításának módja

Az első benyomás, a másokban kialakuló kép kiemelt jelentőséggel bír magánszemélyként. Társas kapcsolataink és egész megítélésünk múlhat azon, hogy mit mutatunk magunkból másoknak, hogyan kommunikáljuk le a helyzeteket. Nincs ez másként akkor sem, ha a vállalati arculat kialakítása a cél. Az arculattervezés iránt valós igény mutatkozik napjainkban, hiszen profik segítségével sorra vehetőek azok a területek, […]

Logótervezés 5 lépésben

A cég arculatának kialakításakor fontos szerep jut a logó megtervezésének. Mivel ez minden piaci megjelenéskor jól látható lesz, ezért korántsem mindegy, hogy milyen képet festünk ezzel a cégről. A megfelelő logó előremozdíthatja a márkát a siker útján és arra pillantva azonnal felismerhetővé válik a cég és az általa kínáltak. Ennek megfelelően a logó megtervezése egy […]

Mire számíts, ha egy kreatív ügynökséggel dolgozol együtt?

Az új trendek, a kreatív, ötletes megoldások a marketing világában nélkülözhetetlenek manapság. Ha szeretnéd megszólítani termékeid, szolgáltatásaid célcsoportját, akkor többre lesz szükséged, mint pusztán a hagyományos reklámozás alapelveire. Az igazán ütős megoldások azok, amelyek közelebb vihetnek az elérni kívánt eredményekhez. Az átütő sikerek és a robbanásszerű népszerűség azonban megkövetelik a lendületes, friss ötleteket, melyeket csak […]

Kiadványtervezés a céges arculat építésének szolgálatában

Ha valaki a kezébe vesz egy kiadványt, akkor hajlamos arról véleményt alkotni az érintett cégről. Nem véletlen tehát, hogy a vállalkozás arculata is múlhat azon, hogy az olvasó tetszését mennyire nyeri el egy-egy kiadvány. E tekintetben a kiadványszerkesztés kiemelt jelentőséggel bír a piaci sikerek és a folyamatos növekedés érdekében. Egy rosszul összeállított, áttekinthetetlen, nem megfelelően […]

Termékfotózás? Stylist!

Feltűnt számunkra, hogy sok esetben az ügyfelek, pusztán a spórolás és a keretek szigorú betartása végett hajlamosak elhagyni a termékfotózások fő alapkövét, a stylist bevonását. Ez egy nagy hiba, hiszen ő készíti el azt az alap kompozíciót, amit érdemes a fotózás által a célközönség elé tárni. Ez különösen akkor jelenthet problémát, hogy ha a képek […]

Logótervezés, Brandépítés

Projektünkben egy induló vállalkozás megjelenésének kialakítása volt a feladatunk. Az ügyfél chili paprika termesztéssel foglalkozik és ebből chili készítményeket gyárt. Kezdetben kizárólag hobbiként űzte és nem értékesítette a termékét. Napjainkban a chili szószok fogyasztása egyre elterjedtebb Magyarországon is, és a különböző erősségi szintű választéknak köszönhetően minden fogyasztó megtalálhatja a saját maga ízlésének megfelelőt. A kezdő […]

Logó és arculattervezés

Tolna város önkormányzata keresett meg minket, hogy egy kiemelt fejlesztési projektjükhöz készítsünk arculatot. Egy kerékpárút látszólag nem nagy dolog, de Tolna város, Fadd és Dombori életében mégis fontos szerepet tölt be. Aktív kerékpárosokként örömmel vágtunk neki a feladatnak.

Csomagolástervezés

A cél egy megkülönböztethető, nemzetközi forgalmazásra is alkalmas, természetességet, minőséget sugalló márka létrehozása volt.

Logótervezés, járműdekoráció

A munkaerőpiacon jellemző viszonyok gyökeresen megváltoztak az elmúlt években, vadászni kell a megbízható, hozzáértő munkaerőt. Emiatt a cégeknél egyre jobban előtérbe kerül az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés.