Logótervezés, Brandépítés

Projektünkben egy induló vállalkozás megjelenésének kialakítása volt a feladatunk. Az ügyfél chili paprika termesztéssel foglalkozik és ebből chili készítményeket gyárt. Kezdetben kizárólag hobbiként űzte és nem értékesítette a termékét. Napjainkban a chili szószok fogyasztása egyre elterjedtebb Magyarországon is, és a különböző erősségi szintű választéknak köszönhetően minden fogyasztó megtalálhatja a saját maga ízlésének megfelelőt. A kezdő […]

Logó és arculattervezés

Tolna város önkormányzata keresett meg minket, hogy egy kiemelt fejlesztési projektjükhöz készítsünk arculatot. Egy kerékpárút látszólag nem nagy dolog, de Tolna város, Fadd és Dombori életében mégis fontos szerepet tölt be. Aktív kerékpárosokként örömmel vágtunk neki a feladatnak.

Csomagolástervezés

A cél egy megkülönböztethető, nemzetközi forgalmazásra is alkalmas, természetességet, minőséget sugalló márka létrehozása volt.

Logótervezés, járműdekoráció

A munkaerőpiacon jellemző viszonyok gyökeresen megváltoztak az elmúlt években, vadászni kell a megbízható, hozzáértő munkaerőt. Emiatt a cégeknél egyre jobban előtérbe kerül az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés.

Arculattervezés

A megrendelő iránymutatása a következő volt:  nagyon tetszik neki az 50-es, 60-as évek amerikai roadsign látványvilága, a roadhouse-ok és a nagyvárosok közösségi belső tereinek hangulata. Ezt szerette volna ötvözni a testépítés modern, technicista világával.

Kiállítástervezés-Milánó

Mióta mi vagyunk felelősek a The Carlstar Group európai divíziójának vizuális kommunikációjáért, feladataink közé tartozik a kiállítási standok megtervezése és egyes országokban azok kivitelezése is. Ebben a cikkben a 2016-os milánói EICMA kiállítási stand projektet mutatjuk be röviden.

Plakátkampány

Időről-időre szükség van a vizuális kommunikáció frissítésére, a grafikai megjelenés megújítására, mely újra felhívja a figyelmet a megszokott választékra. A feladat az volt, hogy serkentsük impulzusvásárlásra a tankolni megálló autósokat, hogy ezzel növekedjen a kutak másodlagos bevétele.

A jó brief

A kreatív ügynökség és a megrendelők között a brief a kapocs, ami összeköti a két oldalt. Ez az, ami tartalmazza az ügyfél igényeit, és ami alapján a kreatív csapat dolgozhat a megvalósításon.

Céges videó

Egyre több videó terjed manapság az online világban és mindenhol egyre nagyobb szerephez jutnak a mozgóképek.

A termékfotózás

Vannak termékeid, és szeretnéd eladni őket? Minden bizonnyal szükséged lesz megfelelő termékfotókra.