A megbízás: márkaarculat kidolgozása, logó- és csomagolástervezés
A megrendelőnk szándéka volt megújítani illóolaj portfóliójuk csomagolását, illetve prémium megjelenést biztosítani új, 100%-ban természetes anyagokból készült illóolaj-családjuknak.
A cél egy megkülönböztethető, nemzetközi forgalmazásra is alkalmas, természetességet, minőséget sugalló márka létrehozása volt. Ennek tükröződnie kellett a terméknévben is. Az illóolaj, felhasználásából eredően, inkább feminin termék, ezért a márkanév és a design megalkotásánál figyelembe vettük ennek a nőies világnak az archetípusait, zsánereit. Így lett a terméknév francia, ami már eleve megteremt egy elegáns, kifinomult aurát: Une goutte de JARDIN. Azaz: Egy cseppnyi kert. A természet esszenciája.
Egységes termékcsalád arculat
14 féle illóolajat kellett egységes, mégis könnyen megkülönböztethető formába öltöztetni. Ezt színkódolással értük el, ami egyrészt szalagként veszi körbe a tiszta, fehér dobozt, másrészt a doboz tetején lévő túlnyúló fülön jelenik meg markánsan az aktuális illat megjelölésével, mely megkönnyíti a 6×4 terméket tartalmazó kínáló dobozban a termék azonosítását és kiemelését. A fülön lévő lyuk lehetővé teszi a termék felfűzős bolti kihelyezését is.
Megrendelőnk a konkurenciától eltérően átlátszó üvegeket alkalmaz, ezzel is sugallva termékeik tisztaságát, transzparenciáját. Az extra doboz alkalmazása pedig jelentőséget ad az apró terméknek, kiemeli prémium jellegét.
A címke és csomagolás tervezés komplex feladat, sokféle iparági, törvényi elvárásnak kell megfelelni. A technikai megvalósíthatóság feltételeit tekintetbe kell venni a tervezéskor. A címkét és a dobozokat erre szakosodott nyomdában készíttettük.