Air France KLM BSCProfesszionális megjelenés az Air France KLM BSC számára

Az Air France KLM Business Service Center (BSC) számára olyan vizuális arculatot és közösségi média sablonokat terveztünk, amelyek tükrözik a vállalat globális jelenlétét és szakmai hitelességét. (A cél egy egységes, mégis rugalmas rendszer kialakítása volt, amely alkalmazkodik a különböző kommunikációs igényekhez.)

Szolgáltatások

Arculattervezés
Social media sablonok
Prezentációk
Canva kit összeállítása

AirFrance KLM - cégarculat tervezés
AirFrance KLM - grafika tervezés
AirFrance KLM - vállalati arculat
AirFrance KLM - csomagolás tervezés
AirFrance KLM - design tervezés

Az Air France KLM BSC vizuális kommunikációjának megújítása

Az Air France KLM Group FSSC Akadémia évek óta működik, de a felismerhetőség és a vonzó megjelenés érdekében szükség volt az arculat frissítésére. A márka négy alapvető elemből áll: Akadémia, Fejlesztés, Rendezvények és Workshop, amelyek az eredeti Air France KLM Group márkaelemeire épülnek. Új elemként jelent meg a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás (CSR).

A projekt során a fő logóból kiindulva olyan közösségi média sablonokat hoztunk létre, amelyek modern és professzionális megjelenést biztosítanak a BSC számára. A sablonok világos és sötét változatokat is tartalmaznak, így alkalmazkodnak a különböző képi tartalmakhoz.

Az új arculat és a közösségi média sablonok hozzájárulnak ahhoz, hogy az Air France KLM BSC egységes vizuális kommunikációt folytasson a digitális platformokon, erősítve ezzel a márka jelenlétét és elkötelezettségét a minőség iránt.

Ezeket láttad már?