Arculattervezés
Social media sablonok
Prezentációk
Canva kit összeállítása
Az Air France KLM Group FSSC Akadémia évek óta működik, de a felismerhetőség és a vonzó megjelenés érdekében szükség volt az arculat frissítésére. A márka négy alapvető elemből áll: Akadémia, Fejlesztés, Rendezvények és Workshop, amelyek az eredeti Air France KLM Group márkaelemeire épülnek. Új elemként jelent meg a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás (CSR).
A projekt során a fő logóból kiindulva olyan közösségi média sablonokat hoztunk létre, amelyek modern és professzionális megjelenést biztosítanak a BSC számára. A sablonok világos és sötét változatokat is tartalmaznak, így alkalmazkodnak a különböző képi tartalmakhoz.
Az új arculat és a közösségi média sablonok hozzájárulnak ahhoz, hogy az Air France KLM BSC egységes vizuális kommunikációt folytasson a digitális platformokon, erősítve ezzel a márka jelenlétét és elkötelezettségét a minőség iránt.