
Brand stratégia
Marketingstratégia
Arculattervezés
Webdesign és fejlesztés
Teljeskörű tartalomgyártás
Hirdetésmenedzsment
A Debreceni Zeneművészeti Kar az elmúlt években csökkenő jelentkezési számokkal szembesült, ami sürgetővé tette az online jelenlét és kommunikáció megújítását. Megbízást kaptunk az intézmény digitális arculatának és marketingstratégiájának átfogó újratervezésére, azzal a céllal, hogy vonzóbbá tegye az egyetemet a potenciális hallgatók számára.
A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk az egyetem marketingcsapatával, tanácsadóként támogatva őket a vizuális kommunikáció fejlesztésében. Egyedileg tervezett, színkódolt posztsablonokat hoztunk létre különböző témákra, mint például az egyetemi élet, koncertesemények és a tanári kar bemutatása. Ezek a sablonok lehetővé tették a közösségi média csatornák egységes és rugalmas kezelését, biztosítva az online térben történő folyamatos, fenntartható jelenlétet.
Emellett új landing oldalt terveztünk, amely felhasználóbarát módon mutatja be az egyetem kínálatát és értékeit. A kampány részeként display hirdetéseket és podcast tartalmakat is készítettünk, amelyek tovább erősítették az intézmény online jelenlétét és elérhetőségét a célközönség számára.
A BolkoDesign által kialakított stratégia és vizuális megjelenés hozzájárult a Debreceni Zeneművészeti Kar ismertségének növeléséhez és a jelentkezők számának emelkedéséhez.