Arculattervezés és social média menedzsment országos rendezvényhez
A korábbi évekhez hasonlóan, idén is elnyertük az esemény teljeskörű online és offline megjelenésének megtervezését a weboldal fejlesztésétől a kommunikációs stratégia megalkotásán át a kivitelezésig.
A korábbi évekhez hasonlóan, idén is a mi csapatunk nyerte el a megbízást az ország legnagyobb keresztény tábora, a Nyári Dicsőítő és Próféta Iskola teljes vizuális arculatának megtervezésére. Feladataink közé tartozott az olyan offline anyagok grafikai munkája és gyártása, mint az énekeskönyvek, karszalagok, matricák, térképek, menetrendek és programfüzetek. Emellett az online kommunikációt, a közösségi médiában megjelenő tartalmakat is mi készítettük. A több mint ezer résztvevős, külföldi és magyar előadókat is felvonultató nyári rendezvény idén 22. alkalommal került megrendezésre.
Az idei eseményen az egyes iskolák programjai egymás után zajlottak, és ezeket kellett vizuálisan is megjelenítenünk a kommunikációban. A márkaarculat egy vibráló, fiatalos és energikus esztétikát ölelt fel, finom 70-es évekbeli hangulattal. Különböző színkódokat rendeltünk az egyes iskolákhoz, hogy könnyebb legyen megkülönböztetni az adott programokat és eseményeket.
A közösségi médiába szánt kreatív tartalmak előállításán túl megterveztük az idei Dics-Suli album borítóját is, és a YouTube-on a dalszöveges videók animációjáért, illetve a YouTube-tartalmakhoz készített thumbnailekért is mi voltunk a felelősek.