Express One
Átfogó marketingstratégia és vizuális megújulás
Stratégiai újratervezés és digitális megújulás az Express One számára

Az Express One számára átfogó marketingstratégiát és vizuális arculatot dolgoztunk ki, amely erősíti a márka piaci pozícióját és felhasználóbarát élményt nyújt az ügyfeleknek.

Szolgáltatások

Brand stratégia
Marketingstratégia
Webdesign és fejlesztés
Teljeskörű tartalomgyártás
Digitális kampánymenedzsment
Hirdetésmenedzsment
Fotózás

Az Express One marketingstratégiájának és vizuális kommunikációjának megújítása

Az Express One, az Osztrák Posta tulajdonában álló nemzetközi vállalat, napi több mint 40.000 küldemény gyors kézbesítését biztosítja. A projekt célja egy átfogó marketingstratégia megtervezése és kivitelezése volt, amely hosszú távon erősíti a cég piaci pozícióját.

A projekt során alapos piaci elemzést végeztünk, feltártuk a versenytársak stratégiáit, és ügyfélprofilokat készítettünk, hogy pontosan értsük a célcsoportok igényeit. Ennek alapján készítettük el az éves marketingtervet, amely kiemelten fókuszált a márkaismertség növelésére és az ügyfélélmény javítására.

Az új weboldal megalkotásával felhasználóbarát felületet hoztunk létre, amely támogatja a gyors információkeresést és az ügyintézést. A vizuális arculat erősítésére reklámfotózásokat és professzionális bemutatóvideókat készítettünk, amelyek a cég hitelességét és innovációját tükrözik. A közösségi média kampányokkal pedig még hatékonyabban értük el a célcsoportokat, hozzájárulva az Express One sikeres piaci szerepléséhez.