
Arculattervezés
Csomagolástervezés
Digitális arculati anyagok
A Gazdakör, egy több generációs családi mezőgazdasági vállalkozás, új arculat kialakítására kérte fel csapatunkat. A cél egy olyan vizuális identitás megalkotása volt, amely egyszerre tükrözi a cég hagyományait és a természet iránti elkötelezettségét.
A logó tervezésekor a természet három alapeleme – növények, napsütés és eső – szolgált inspirációként. Ezek az elemek párhuzamos vonalakként jelennek meg a logóban, amelyek az ekével felszántott földre emlékeztetnek, így utalva a mezőgazdasági tevékenységre. A színpaletta természetes, nyugodt árnyalatokat tartalmaz, amelyek a föld és a növények színeit idézik.
A csomagolástervezés során a cél az volt, hogy a termékek megjelenése harmonizáljon az új arculattal, és kiemelje a Gazdakör termékeinek minőségét. A letisztult design és a természetes színek használata hozzájárult a márka egységes megjelenéséhez.
Az új arculat és csomagolás tükrözi a Gazdakör értékeit és hagyományait, miközben vonzó megjelenést biztosít a piacon.