Lotus Cleaning RebrandingEgységes és tudatos vizuális identitás kialakítása

Az új arculat célja az volt, hogy letisztult és egységes megjelenést teremtsen a teljes portfólióban, miközben javítja a csomagolás használhatóságát, és tudatosabb, könnyebben felismerhető márkajelenlétet alakít ki.

Szolgáltatások

Branding

Arculattervezés

Csomagolástervezés

Marketingstratégia

Keretrendszer tervezés

Reklámajándék

 

 

 

Lotus Cleaning Rebranding

A Lotus Cleaning több mint egy évtizede meghatározó szereplő a magyar autóápolási piacon, széles termékportfóliójával teljes körűen kiszolgálva a lakossági igényeket. Ez az erősség azonban kihívásokat is hordozott: az organikusan bővülő kínálatból hiányzott az egységes vizuális keret, ami következetlen csomagolást és az új termékek beillesztésének nehézségeit eredményezte. Ezért vált nélkülözhetetlenné egy stratégiai újrapozicionálás, amelynek középpontjában egy egységes és tudatos vizuális identitás kialakítása állt.

Az új arculat célja az volt, hogy letisztult és következetes megjelenést biztosítson a teljes portfólióban, miközben javítja a csomagolás használhatóságát, és tudatosabb, könnyebben felismerhető márkajelenlétet teremt. Minden illusztratív képi elemet eltávolítottunk, megtartottuk a színkódolási rendszert, és bevezettünk egy karakteresebb, nagyobb kontrasztot alkalmazó tipográfiai megközelítést. A claims elemek hangsúlyosabb szerepet kaptak, a terméknevek pedig elsősorban angolul, másodlagosan magyarul jelennek meg, felkészülve a nemzetközi terjeszkedésre. Az arany szín teljes elhagyása tovább erősítette az új vizuális irányvonal tisztaságát és következetességét.

Ezeket láttad már?