Mizo PROTE!NÚj termékcsalád branding

A Mizo Protein termékcsalád csomagolásainak tervezésére tenderen nyertünk megbízást. A cél az volt, hogy a fehérjében gazdag termékek jól megkülönböztethető vizuális megjelenést kapjanak.

Szolgáltatások

Logó tervezés

Csomagolástervezés

Marketingstratégia

Brand stratégia

Social tartalomgyártás

Digitális kampány

Illusztrációk

Play Video

Mizo PROTE!N

Célcsoport kutatás és márkapozicionálás révén feltérképeztük, hogy miért fontos a proteines termékek fogyasztása a fogyasztók számára, és milyen vizuális világ képes ezt megfelelően képviselni. A brand személyiségjegyeit összevetettük a konkurensekével, majd ezek alapján kialakítottuk a saját karakterjegyeket.

Fontos szerep jutott a claim-ek hierarchiájának és a piaci szemiotikai vizsgálatoknak is, amelyek meghatározták a csomagolás egyes kommunikációs rétegeinek sorrendjét. A designtervezés során AI-alapú látásoptimalizálást alkalmaztunk, hogy a végső látvány minél inkább illeszkedjen a gyors bolti döntéshozatal környezetéhez.

A csomagolásterveknél fókuszt kapott a side panel szerepe is – ami nemcsak edukatív, de vizuálisan is támogatja a márkaépítést. Az első termékek – a Mizo PROTE!N ultraszűrt tej és túródesszert (natúr és vaníliás ízben) – 2024 tavaszán kerültek a boltok polcaira.

A projekt során egy olyan csomagolást alkottunk, amely nemcsak vizuálisan ragadja meg a célközönség figyelmét, de világos pozíciót is képvisel a hazai fehérjealapú termékek piacán. A Mizo PROTE!N egy karakteres, energikus és fiatalos brandként lépett piacra – modern, stratégiai csomagolástervezés eredményeként.

Ezeket láttad már?