
Play Video
Logó tervezés
Csomagolástervezés
Marketingstratégia
Brand stratégia
Social tartalomgyártás
Digitális kampány
Illusztrációk
Célcsoport kutatás és márkapozicionálás révén feltérképeztük, hogy miért fontos a proteines termékek fogyasztása a fogyasztók számára, és milyen vizuális világ képes ezt megfelelően képviselni. A brand személyiségjegyeit összevetettük a konkurensekével, majd ezek alapján kialakítottuk a saját karakterjegyeket.
Fontos szerep jutott a claim-ek hierarchiájának és a piaci szemiotikai vizsgálatoknak is, amelyek meghatározták a csomagolás egyes kommunikációs rétegeinek sorrendjét. A designtervezés során AI-alapú látásoptimalizálást alkalmaztunk, hogy a végső látvány minél inkább illeszkedjen a gyors bolti döntéshozatal környezetéhez.
A csomagolásterveknél fókuszt kapott a side panel szerepe is – ami nemcsak edukatív, de vizuálisan is támogatja a márkaépítést. Az első termékek – a Mizo PROTE!N ultraszűrt tej és túródesszert (natúr és vaníliás ízben) – 2024 tavaszán kerültek a boltok polcaira.
A projekt során egy olyan csomagolást alkottunk, amely nemcsak vizuálisan ragadja meg a célközönség figyelmét, de világos pozíciót is képvisel a hazai fehérjealapú termékek piacán. A Mizo PROTE!N egy karakteres, energikus és fiatalos brandként lépett piacra – modern, stratégiai csomagolástervezés eredményeként.