LinkedIn, az üzleti kapcsolatok helyszíne
A LinkedIn az üzleti kapcsolatok építésének a helyszíne, ahol a szakemberek, vállalkozók és munkaadók találkoznak. Éppen ezért ezen a platformon a hivatalos hangnem a kulcs. Használj professzionális profilképet, és oszd meg szakmai tapasztalataidat, sikereidet és legyél mindig aktuális! Érdemes szakmai cikkeket is publikálni, és részt venni az iparági párbeszédekben.
Pinterest, azaz a vizuális inspirációs központ
A Pinterest a kreatív inspirációk tökéletes gyűjtőhelye, ahol a szakma helyett a célközönségedet tudod megszólítani. A kulcsszó mindenképpen az inspiráció, ezért ezt a platformot vizuális tartalmak megosztására tudod használni, például képek, infografikák vagy inspirációs táblák formájában. Remek hely a termékek és projektjeid megjelenítésére is. Ahhoz, hogy sikeres legyen az oldalad, készíts érdekes, esztétikus tartalmakat, és ne felejtsd el használni a megfelelő kulcsszavakat a felfedezhetőség növelése érdekében.
Miért érdemes több platformon kommunikálni?
Giphy csatorna, ha képekben kommunikálnál
A Giphy a vicces és szórakoztató mozgóképek lelőhelye. Ideális platform a könnyed kommunikációra, humort és kreativitást sugároz, viszont ebben az esetben szaktudásra is szükség van a tartalmak létrehozásához. Ha abból indulunk ki, hogy egy kép többet mond 1000 szónál, már érthető is, miért szeretik ennyire az emberek a gifek használatát. Egy frappáns gif tökéletesen összefoglalhatja a mondandónkat, véleményünket. Ha szórakoztatni szeretnéd a követőidet, próbáld ki a gifek készítését.
TikTok
A TikTok a rövid videók platformja, ahol a lendületesség és a kreativitás kulcsszerepet játszik. Legyen szó vállalkozásod bemutatásáról vagy egy felkapott trendre történő reagálásról, a TikTok ideális arra, hogy közvetlenül és szórakoztató módon érd el a célcsoportokat. Bár az algoritmus más szempontok szerint működik, mint az Instagram, kiindulásnak az oda készített Reels videókat is megoszthatod TikTokon.
Threads, a legfrissebb újdonság
A Threads a Meta legújabb közösségi csatornája. Az Instagrammal szorosan együttműködő felület, ahol főként rövid szöveges üzenetekben kommunikálhatunk. Ezen a platformon tehát a szöveg dominál a képek és a videók helyett. Ahhoz, hogy célt érj, meg kell tanulnod a frappánsan és lényegre törően átadni az üzeneted olyan formában, ami azonnal meg tudja ragadni az olvasót.
Ha úgy érzed, személyre szabottabb segítségre lenne szükséged, hogy meg tudj jelenni valamelyik közösségi csatornán vagy valóban hatékony formában érd el a követőid, vedd fel velünk a kapcsolatot. Konzultációra online és személyes formában is van lehetőséged.