Mizo PROTE!N: Így terveztük meg a Mizo új csomagolását

Mizo PROTE!N: Így terveztük meg a Mizo új csomagolását

A Mizo PROTE!N a Sole-Mizo Zrt. legújabb, funkcionális termékcsaládja, amely a magas fehérjetartalmú tejalapú élelmiszerek új irányát képviseli a magyar piacon. A termékek megalkotásával a cél egy olyan fiatalos, aktív életmódot követő célcsoport megszólítása volt, akiknek fontos az egészségtudatosság és a tudatos táplálkozás – de a márka ezen felül ki is akart tűnni a polcokon. Tendergyőzelmünk után teljes körű csomagolástervezési megbízást kaptunk a márkától, amelyet komplex stratégiai és vizuális gondolkodás mentén valósítottunk meg.
A kihívás – fehérjében erős, de szellemben más

A Mizo PROTE!N nem egyszerűen egy új íz vagy variáns volt – a márka egy teljesen új termékcsaládot vezetett be, új célcsoporttal és új piaci pozicionálással. Ennek megfelelően nemcsak esztétikus és figyelemfelkeltő csomagolásra volt szükség, hanem egy olyan vizuális rendszerre, amely releváns a fiatalos, sportos célcsoport számára, ugyanakkor illeszkedik a Mizo márka meglévő értékeihez és portfóliójába is.

 
A megoldás – karakteres csomagolás, valódi márkaélmény
A projektet alapos stratégiai előkészítéssel indítottuk: a versenytársak csomagolásainak szisztematikus elemzésével, boltbejárásokkal és polckép-vizsgálattal mértük fel a hazai piacot. Ennek mentén világossá vált, hogy az új termékcsalád akkor lehet igazán hatékony, ha az esztétikumon túl a funkcionális értékajánlatot is egyértelműen közvetíti.
Célcsoport kutatás és márkapozicionálás révén feltérképeztük, hogy miért fontos a proteines termékek fogyasztása a fogyasztók számára, és milyen vizuális világ képes ezt megfelelően képviselni. A brand személyiségjegyeit összevetettük a konkurensekével, majd ezek alapján kialakítottuk a saját karakterjegyeket. Fontos szerep jutott a claim-ek hierarchiájának és a piaci szemiotikai vizsgálatoknak is, amelyek meghatározták a csomagolás egyes kommunikációs rétegeinek sorrendjét.
A designtervezés során AI-alapú látásoptimalizálást alkalmaztunk, hogy a végső látvány minél inkább illeszkedjen a gyors bolti döntéshozatal környezetéhez. A csomagolásterveknél fókuszt kapott a side panel szerepe is – ami nemcsak edukatív, de vizuálisan is támogatja a márkaépítést.Az első termékek –  a Mizo PROTE!N ultraszűrt tej és túródesszert (natúr és vaníliás ízben) – 2024 tavaszán kerültek a boltok polcaira. 
 
A projekt során egy olyan csomagolást alkottunk, amely nemcsak vizuálisan ragadja meg a célközönség figyelmét, de világos pozíciót is képvisel a hazai fehérjealapú termékek piacán. A Mizo PROTE!N egy karakteres, energikus és fiatalos brandként lépett piacra – modern, stratégiai csomagolástervezés eredményeként.

Ezeket a blogbejegyzéseket olvastad már?

category-decoration-marketing-strategy
elokep-393-386

Így növeltük az Express One márkaismertségét

Bybolkodesign
category-decoration-marketing-strategy
393 x 378

Stratégia helyett tűzoltás? – A marketing 5 buktatója

Bybolkodesign
category-decoration-social-media
marketing kampány

Díjnyertes marketing kampányunk

Bybolkodesign